Bestellen & levering

Snelle levering
Wij streven ernaar uw bestelling binnen twee werkdagen te verwerken, zodat deze zo snel mogelijk bezorgd wordt. De levertijd kan variëren afhankelijk van drukte. Uiteraard houden we u op de hoogte van de status van uw bestelling. Onze pakketten worden verstuurd via PostNL. Als het pakket ons magazijn verlaat ontvangt u een verzendbevestiging, met daarin een track & trace-link. Daarmee volgt u het pakket van ons magazijn tot uw bezorgadres. Bent u niet thuis? Dan laat de bezorger een bericht achter en wordt het pakket later nogmaals aangeboden.

Om er zeker van te zijn dat uw bestelling vóór de feestdagen (sinterklaas, kerst) geleverd wordt verzoeken wij u deze twee weken ervoor aan ons door te geven.

Prijzen
Alle op deze website genoemde prijzen en tarieven zijn inclusief BTW, tenzij anders vermeld.

Verzendkosten
Binnen Nederland berekenen wij per bestelling een totaalbedrag van € 4,99 voor verzend- en administratiekosten. Bestellingen vanaf  € 25,- worden gratis geleverd.

Levering planten
Indien u planten bestelt, vragen wij u er rekening mee te houden dat de levertijd met 1 à 2 werkdagen verlengd wordt.

Betaling
U kunt uw bestelling betalen met iDeal, creditcard of acceptgiro. De factuur wordt met de levering meegezonden. Indien u kiest voor acceptgiro dient u het factuurbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakket te betalen. Acceptgiro kwijt? Geen probleem. U kunt het factuurbedrag ook overmaken op bankrekening 14.42.13.478 (IBAN NL36RABO0144213478, BIC RABONL2U) onder vermelding van uw klant- en factuurnummer. 

Indien uw eerste bestelling een waarde heeft van € 250,00 of meer, vragen wij u 50% van de orderwaarde vooruit te betalen. 

Klachtenafhandeling
Heeft u een klacht over onze producten of dienstverlening laat het ons dan weten door te bellen met onze klantenservice (0478-517962) of per e-mail (info@vivara.nl).
We nemen binnen 14 dagen contact met u op en geven inhoudelijk antwoord op uw klacht.

Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (ec.europa.eu/consumers/odr/)

Zie ook: Garantie en Retouren

 

Om u beter van dienst te zijn, maakt Vivara gebruik van cookies. Bezoekt u onze website, dan gaat u hiermee akkoord. Bekijk Privacyverklaring