Bestellen & levering

Snelle levering
Wij streven ernaar uw bestelling te verwerken op de dag van ontvangst, zodat deze zo snel mogelijk bezorgd wordt. Normaal gesproken ontvangt u de bestelling binnen enkele werkdagen. Hoewel de levertijd kan variëren afhankelijk van de drukte leveren wij in elk geval binnen 30 dagen. Indien de bezorging vertraging ondervindt of indien een bestelling slechts gedeeltelijk kan worden geleverd, ontvangt u hiervan binnen 30 dagen na het plaatsen van de bestelling bericht. Als u wilt kunt u de bestelling dan zonder kosten annuleren. Wanneer een product niet op voorraad is wordt dit gratis nagestuurd. Bent u niet thuis? Dan laat de postbode een bericht achter en komt hij de volgende dag terug. 

Om er zeker van te zijn dat uw bestelling vóór de feestdagen (sinterklaas, kerst) geleverd wordt verzoeken wij u deze twee weken ervoor aan ons door te geven.

Prijzen
Alle op deze website genoemde prijzen en tarieven zijn inclusief BTW, tenzij anders vermeld.

Verzendkosten
Binnen Nederland berekenen wij per bestelling een totaalbedrag van € 4,99 voor verzend- en administratiekosten. Bestellingen vanaf  € 25,- worden gratis geleverd.

Levering planten
Indien u planten bestelt, vragen wij u er rekening mee te houden dat de levertijd met 1 à 2 werkdagen verlengd wordt.

Betaling
U kunt uw bestelling betalen met iDeal, creditcard of acceptgiro. De factuur wordt met de levering meegezonden. Indien u kiest voor acceptgiro dient u het factuurbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakket te betalen. Acceptgiro kwijt? Geen probleem. U kunt het factuurbedrag ook overmaken op bankrekening 14.42.13.478 (IBAN NL36RABO0144213478, BIC RABONL2U) onder vermelding van uw klant- en factuurnummer. 

Indien uw eerste bestelling een waarde heeft van € 250,00 of meer, vragen wij u 50% van de orderwaarde vooruit te betalen. 

Klachtenafhandeling
Heeft u een klacht over onze producten of dienstverlening laat het ons dan weten door te bellen met onze klantenservice (0478-517962) of per e-mail (info@vivara.nl).
We nemen binnen 14 dagen contact met u op en geven inhoudelijk antwoord op uw klacht.

Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (ec.europa.eu/consumers/odr/)

Zie ook: Garantie en Retouren

 

Om u beter van dienst te zijn, maakt Vivara gebruik van cookies. Bezoekt u onze website, dan gaat u hiermee akkoord. Bekijk Privacyverklaring